29. 3. 2011

Krize poety napodruhé

Neboť stále není zažehnána, začala jsem si pohrávat s myšlenkou na vzkříšení jednoho umrlého, nedomrlého a kdovíjakého projektu. A sice umělecké skupiny ZaHáknuto, vycházející původně z památného hororového literárního víkendu.

Moje krize stále trvá a asi potřebuju nějaký impuls, který mě donutí něco stvořit. Něco, jako bylo na Literárních víkendech - práce dle zadání, nebo chcete-li - na zakázku. To mi chybí, to mi schází a pokud vím, scházet mi to bude až do podzimu. Je tady tedy něco, čím bych si mohla pomoci? Cítíte jako já něco tak trochu jako přetlak?

Zajímalo by mě, jestli bychom tentokrát dokázali tuhle věc udržet naživu. Jestli o to bude vůbec zájem. Nový formát FB soukromých skupin, totiž umožňuje tohle uvést v realitu. Pokud se najdou zájemci, já bych do toho šla.

Co vy?

1 komentář:

  1. Byla bych pro, jen aby to neumřelo jako právě zmiňované ZaHáknuto... Poslendí dobou se cítím plná něčeho, co chci napsat, ale nedokážu se k tomu tak nějak přimět... poslední tvorba byla stránka popsaná červenou tužkou ve vlaku a když jsem si po potom četla, nad půlkou jsem se zhnuseně otřásla.

    OdpovědětVymazat