17. 6. 2013

Slavní přátelé

Nikdy jsem nechápala princip celebrit a chlubení se tím, že se znám s někým, a nebo že moje sestřenice kdysi chodila s tím a s tím, a ten je teď slavnej. Přiznám se, že jsem to taky párkrát řekla, ale pak jsem si připadala jako blb.

To, že znáte někoho, kdo něco dokázal, totiž z Vás toho úspěšného neudělá. Přesto existuje jeden bohulibý důvod, proč bychom mohli toužit po slavných a úspěšných přátelích. Ten důvod je prostý: přejme svým přátelům, aby byli slavní a úspěšní.

Nevím, máte z někoho ve svém okolí ten pocit, že jednou bude ve svém oboru naprostá špička? Já jo, a ne z jednoho člověka. A je to super. Ne, že bych netoužila po tom, být úspěšná - zkrátka jenom přeji svým přátelům to nejlepší, a když se jim to povede, budu šťastná.

A taky budu moct říkat věci jako "Jo tenhle, Novák? To je kámoš" a "se z ní neposerte taky" a taky "pch! Kdybyste věděli jak  jsme chlastali...". S takovým tím lehce znuděným výrazem.  Jo, jo - to přijde.

To jen abyste věděli ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat