6. 6. 2013

Vyvolejme léto

V minulém článku jsem psala, že jsem sluníčkový člověk. Poslední dobou to venku na sluníčko moc nevypadá a tak jsem se rozhodla pro malý experiment. Vyvolám slunečné počasí mocnou silou internetu. Pokud se chcete mého pokusu zúčastnit sdílejte všechny letní a pozivitní věci, co Vás napadnou.

Mám rád horké letní odpoledne

Mám rád horké letní odpoledne
Mám rád horké letní odpoledne
barvu tvých očí
ať ti nevybledne
Mám rád horké letní odpoledne
Horké letní odpoledne já mám rád

Mám rád tvoje oči neposedné
Mám rád tvoje oči neposedné
jež se mi ztrácí
v dálce nedohledné
Tvoje oči já mám rád
Tvoje oči neposedné já mám rád

a taky …

Mám rád horké letní odpoledne
Mám rád horké letní odpoledne
barvu tvých očí
Ať ti nevyblednou
když nezazpívám ti ještě jednou
Zazpívám ti ještě jednou..

že …

Mám rád tvoje oči neposedné
a jak mám rád tvé oči neposedné
jež se mi ztrácí
v dálce nedohledné
Tvoje oči já mám rád
Tvoje oči neposedné
já mám rád


Žádné komentáře:

Okomentovat