11. 2. 2012

Jsem velká holka, jako oheň divoká

Ne, nebudu tady popisovat žádné sexuální praktiky nebo zážitky.

Divoká jako oheň proto, že mám HTC Wildfire S. A už to všechno chápu!


Už chápu všechny ty lidi v MHD, co jenom čumí do telefonu. Už chápu ty výkřiky zoufalství u kamarádů, kterým se rozbije telefon a oni musí dočasně přejít zpátky na starou nokii (i když starým nokiím všechna čest)

Pracuju u operátora a jeden z výborných firemních benefitů je telefon za velmi nízkou cenu. Vybírala jsem si dlouho a moje volba nakonec padla právě na HTC Wildfire S. Poměr cena/výkon mi přišel prostě nejlepší.

A teď, teď už jsem velká holka. Objevuju všechna možná zákoutí androidu a spousty jeho funkcí.

Převzato od Boo F*ckem Hoo
Jsem vyloženě techno machr.
Nastavila jsem si vlastní vyzváněcí melodii. Ba dokonce zvuk SMS. Brouzdám po netu, prohlížím profily na facebooku. Poslouchám písničky. A teď jsem pokořila poslední hranici - čtu si knížky.

Jo, do trolejbusu č. 36 nastupuju jako největší borec, sluchátka v uších, mobil připravený k akci.

Jak už jsem říkala, prostě velká holka. Akorát mám někdy pocit, že je ten telefon chytřejší než já. Teda jen v okamžicích, kdy se nedívám.




Žádné komentáře:

Okomentovat