9. 2. 2012

Co všechno může být...

SEXY?

Možná si vzpomenete na článek Sexy vs. seksi, kde jsem se pohoršovala nad tím, když na sobě někdo má tzv. kurví kroj. A popisovala jsem, jakýpak je mezi těmi slovy rozdíl. Bylo to na Bitchbooku.



Vrátím se k tomu, v dnešní době tolik nadužívanému slovu, ještě jednou. (Předpokládám, že ne naposled)

Jenom to vezmu z trochu jiného konce. Co všechno může být "sexy"?

Sexy mohou být lidé. Někteří až příliš sexy, jako tady Fred:

 

Sexy může být i porce candáta, o čemž se nás snaží přesvědčit Martin Svatek.
Samozřejmě, v gastronomickém směru nás o sex-appealu jídla nejvíce naučil Roman Vaňek, řečený panda.

Sexy může být: 
...

Mám pokračovat? Už mě to totiž nebaví.

No dobře. Jako třešinku na dortu přidám jedno video, na které se vlastně kouká dobře.

Super sexy záchrana lidského života:


no dobře, ještě jedno :-)


Článek má být jakože vtipný, ale popravdě je mi z toho trochu blivno. 
Vím, že sex prodává, ale až tak? Bojím se, že někteří lidé z toho mohou mít pocit, že co není sexy, není dobré. Ostatně na Aukru nebo Fleru ten pocit mívám často. Tam je totiž sexy taky úplně všechno. 

Jako, nedivím se, že se rozdává cena Sexističké prasátečko.

Prostě je toho všude moc.

3 komentáře:

  1. Děkuju za ten článek! Nejen sexy a seksi, ale i sexu. Najděte mi knížku nebo film, které neobsahují žádnou supervášnivou milostnou scénu, ať už zapadá do příběhu, nebo ne...

    ... na čemž je nejhorší, že málokdo to dovede vkusně, nedejbože vzrušujícím způsobem popsat nebo zobrazit, a člověku pak při čtení akorát trapností rudnou uši.

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel: úplně jsi mi řipomněla článek z reflexu: http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/44776/kdyz-se-jazyk-nori-do-trenek-10-nejhorsich-erotickych-scen-v-ceske-literature.html

    Stojí za přečtení.

    OdpovědětVymazat
  3. JO. Já se to snažila číst, ale vybrali dobře, obávám se. Některé ty úryvky jsou k uzoufání nudné a jiné zas nejsou o sexu, ale o páření. Nějaké nudné činnosti, kterou je potřeba se prokousat, aby na světě přibyli další zástupci druhu.

    OdpovědětVymazat