30. 7. 2013

Nepoučitelná můra

Jednou za čas si řeknu: proč? Proč proboha čtu ty diskuze pod články? Proč i na konkrétních serverech a pod určitými články, kde mi musí být úplně jasné, jaká úroveň diskuze bude a jaké "perly" se v ní dočtu? A stejně to dělám. Jsem jako můra přitahovaná ke světlu. Pokaždé nakonec přiletím blíže. Pokaždé se nakonec spálím. Jsem nepoučitelná.

Nevím, nakonec je to přecijen možná k dobru. K mému dobru. Napadlo mě, že by to mohlo souviset s tou sociální-virtuální izolací, kterou nám internet umožňuje. Psala jsem o tom už tady a pod článkem je ještě jeden hodně zajímavý komentář od El Nordina. Asi se čtením diskuzí snažím podvědomě překonat tu bariéru, kterou mi nastavuje internet sám. Setkávám se totiž s názory a myšlením reálných lidí. Ne pouze mými přáteli, ale celou směsí občanů této země a nejen jí.

Taková je realita a tak to asi i má být.

1 komentář:

  1. pri sledovani diskusii mi kledne vzdy IQ. a tie zaujimave konspiracne teorie, ktore sa tam clovek dozvie

    OdpovědětVymazat