26. 8. 2012

Dobré rozhodnutí

Jak jsem zjistila, že zveřejnění celé věci bylo správným rozhodnutím? Díky Vám. Dostala jsem spoustu rad. Některé byly méně cenné, některé mi pomohly hodně a některé teprve využiju, protože vím, že něco takového budu potřebovat.

Zkrátka - děkuji jednomu člověku za nabídku, kdy mi pomůže nastavit plán - ale ne cvičební, ale rozvojový. Ten člověk mě už trochu zná a ví, že mám problémy s vůlí. Ta nabídka ve mě pořád klíčí jako semínko a určitě se mu v brzké době ozvu.

Pak děkuji za zaslání odkazu na 30 Day Shredd Jillian Michaels. Tipuju to na jedno děvče, ale protože je v komentáři anonymní, děkuji neznámé odkazovatelce. Tohle cvičení je mi sympatičtější než pilates, které mám nahrané na svém počítači.

A díky hromadně všem, co mi poslali na FB nebo i jinak slova podpory a taky útěchy.

No nic, už mi trochu vytrávilo, jdu se vrhnout na svoji dvacetiminutovku.

Žádné komentáře:

Okomentovat