12. 4. 2012

Děláme svobodu... hej! to už tady bylo.


Jo, reklama na LARP Projekt Systém už tady byla, ale teď to vezmeme z trochu jiného soudku.


Chybí hráči. Chybí hráči a všichni co to hráli chtějí, aby se hrálo a tak jsou všude možně vidět statusy vyzývající k tomuhle prožitku. Všechny jsou upřímné a některé i silné. Každopádně dohromady to dá zajímavý pohled na věc:




Martin Hinca: Najlepší LARP Československa, tentokrát s mastnou zľavou 1500 Kč, a možnosťou stať sa televíznou hviezdou? :-) Keby som to nezažil už dvakrát a nebol tento mesiac doma, tak si špeciálne pre túto akciu spravím výlet cez celý kontinent... aká je tvoja výhovorka?


Court of Moravia: Žonglovali jste někdy s kočkami? My to poslední dva dny zkusili. Otevíráme Systém za 14 dní. Tedy možná. Ukázalo se, že za nižší cenu je zájem enormní, ale čas "tento víkend" příliš příkrý. Udělejme pokus - Systém za 2490,- v termínu 27. - 29. dubna, včetně dokumentaristů. Ovšem již do tohoto víkendu potřebujeme vědět, jestli hrajete nebo ne. Jdete do toho?


Jan Vlček: Když jsem říkal, že cena Systému už lepší nebude, tak jsem lhal. Systém bude za dva týdny za 2490,- a je jen na vás jestli bude tohle jaro "jaro roku 2012" nebo "jaro, kdy jsem byl na Systému". Já doporučuju. Nikdy jsem neměl z víkendové akce silnější zážitek.




Jiří Zlatohlávek: "Totalita znamená, že umělci jsou zavření ve vězení a nesmí se cestovat." Tak leda houby! Projekt Systém - zkušenost, o čem je totalita doopravdy, vhodná pro každého svobodného člověka.


Tony Nováků: Zlevnili jsme Projekt Systém (díky filmařům).




Co jiného ti brání se nezúčastnit?
Nevíš o co jde nebo k čemu to?
Je i tak cena stále vysoká?
Chybí ti tisíc slonů?


Já: Ještě jednou, pro všechny! Vemte si příklad ze mně, já jsem si na svou první hru půjčovala a stálo to za to. Velmi! Díky nečekanému sponzorovi je systém o litr levnější. Pokud máte jakékoliv pochyby, zažeňte je a jděte do toho. Je to lepší investice než učebnice, pivo nebo oblečení.


Annie Carter: Pozvánka na zcela výjimečný larp za nečekaně nízkou cenu. Ubytování a strava zajištěno, prostě přijedete a hrajete. Pokud jen trochu chcete a můžete, nenechte si to ujít.


Jaroslav Voves: Milánkové, díky podpoře sponzora (sleva 1 500,- Kč) můžete vystoupat na jeden z Larpových Olympů!


Dostanete na celý víkend ubytování, stavu i ošacení! Už to je fajn. Navíc budete televizními hvězdami. To je ještě víc fajn, že?


Ale pořád to není to hlavní, to jsou jen drobné bonusy! :-)
A co je tedy to hlavní?
Zážitek na celý život!
Projekt Systém z vás vymačká emoce, až bude vaše duše prázdná, sklíčená a opuštěná. Ale protože je to jen hra, je to jen chvilkové. Slzičky osušíte, zoufalost a nenávist zaplašíte, jen to sevření žaludku z totalitních praktik si budete pamatovat. A kromě tohoto silného herního zážitku budete jasněji vědět, proč žádnou totalitu nedopustit!
A pokud vás tyhle kecy neberou, tak snad mé prohlášení, mé přesvědčení, můj nezvratný názor, že jde určitě o nejlepší opakovaně pořádaný larp v Česku, to by vás brát mohlo, co? :-)
Tak šupky dupky přihlásit se - je nutné to učinit ještě v tomto týdnu!


>>tady se koukni<<

Žádné komentáře:

Okomentovat