29. 9. 2014

Marketing pro ezoteriky

Dneska jsem se docela pobavila. Vlastně docela dost.

Nachomýtla jsem se k tomu, že trošku pomáhám s propagací akce, na které vystoupí Jaroslav Dušek, Jan Budař, Radmila Telváková a Michal Roškaňuk. Jde částečně o improvizační divadlo, částečně o povídání, přednášku... Já si vlastně nejsem úplně jistá, o čem to bude, a jak to bude probíhat (a ani to není moc můj šálek kávy), ale co vím je, že to bude teď v sobotu a je tam přihlášeno málo lidí.


Propagace téhle velké věci se moc nepovedla a v organizačním týmu je někdo mně blízký, tak prostě pomáhám. Rozhodla jsem se napřít svoje síly do dvou kanálů.

Ulice - roznesení letáčků a plakátů kam jen to bude možné - kavárny, čajovny, knihovny, knihkupectví, family pointy, prodejny zdravé výživy apod.

Internet - našla jsem si různé skupiny, kde by mohli být lidi z cílovky (ezoterika, psychologie, sebezlepšování apod) a tam akci inzerovala. Nejen na Facebooku, ale třeba i na webu Modrý koník. Rozhodla jsem se najít přímo nějaké weby a komunity, kam bych tuhle akci mohla taky hodit. Jako první mě napadly stránky osud.cz, protože prostě nic jiného neznám. A tady jsem narazila.

Našla jsem seznam akcí a u něj kouzelné tlačítko "Nová akce". Klikla jsem, ale web mě informoval, že nemám dostatečný počet kreditů pro přidání akce. A pro inzerci akce je jich zapotřebí 5. (Já mám samozřejmě 0). Tak jsem si řekla, že zjistím, jak se takové kredity získají.

Nejsem v tom sběhlá. Myslela jsem, že kredity se sbírají třeba tím, že píšete články. Nebo komentáři. Nebo třeba meditací a posíláním prány Velmistrovi tajných učení. Ne přátelé, za kredity se platí.



Tady končí má pouť, chtěla jsem pomoct, ale peníze do toho vkládat nebudu. Moment, moment! Tady se píše "zdarma" a to zní moc dobře! Pomůžu a neutratím a to je přece boží! 100 kreditů zdarma jsem tedy objednala a napjatě čekala, co přijde. Přišel e-mail.


Já jako nechci slevu zadarmo, ale fakt by nestačilo, kdybych poslala tu pránu?



Žádné komentáře:

Okomentovat