5. 3. 2012

Zprávičky pro všechny lidičky

Asi Vás nepřekvapí, že sleduji dění ve světě i tuzemsku. Dáme si takové menší aktuality. Bude to taková Královnina verze zpráv TV Hovna.

Vajíčka stojí minimálně 4,50 Kč. Už z toho pohledu na plato vajec v Bille mě málem omylo. Když jsem se pak z novin dočetla, že se cena vyšplhala až na téměř 6 Kč, opravdu mi došla slova (a věřte, že to se moc často nestává). Prý to bude s blížícími se Velikonocemi ještě horší. To jako za jedno vejce 10 Kč? To abych se je odnaučila jíst. A za vše může Evropská Unie. Třikrát tfuj! (A třikrát sláva Vaškovi z hradu, on to všechno věděl)

Ne, vážně. Teď už můžeme brát vajíčka jenom od slepiček, které se mají dobře. A navíc, krize hospodářská je už passé, musíme si najít krizi novou. A zatímco ve Skandinávii to vyřešili krizí máselnou (bylo to v zimě, možná si to ještě pamatujete)  a slavné osobnosti to řeší krizí středního věku, nám zde poslouží obyčejné vejce.

A co že jsem se to dozvěděla ve zprávách? Všichni se teď můžou zbláznit ze sexy rugbyové ligy. Ne že bych o slově sexy zrovna nedávno nepsala. Takže víte, jak mám to slovo ráda. Každopádně mi ten počin tak trochu vadí. Vadí mi, že sport, který je tady takových let, nikdy nedostane tolik pozornosti, dokud do toho někdo nenarve dost zadků a koz. Jo, je to marketing a marketing takhle funguje. Měla bych si na to zvyknout.  Přesto to jednou za čas nemůžu vydržet, a hořce si povzdechnu nad průměrnou úrovní člověka. Rugby je krásný sport, americký fotbal mám samozřejmě raději, ale ani v jednom z nich nejsou ženské zadky, takže jsou odsouzeny na okraj společnosti. Hlavně teda americký fotbal.

Sport, který ještě stále z nepochopitelných, až skoro zaprděných důvodů nese nálepku "buržoazní zábavy".
- to máte za to, že sem taháte americký sport, prohlásil jeden doktor, který ošetřoval zraněného hráče amerického fotbalu. Jako beze srandy.
Asi si pán neuvědomil, že kdybychom měli hrát pouze české sporty, tak skončíme u národní házené (což není klasická házená, ale modří vědí), nohejbalu a chlastání piva.

Jo, kdybychom opustili všechny cizí zábavy, přišli by pupkatí tatíci a jejich nagelovaní synáčci i o svoji radost z pohledu na zápas v baletu...eeechm teda kopané. Je fakt, že spousta lidí prohlásí, že když už něco, tak raději rugby, že ten americký fotbal je takový divný. Ale to je jen proto, že tomu sportu moc nerozumí. Americký fotbal má tak hodně pravidel, že když už je člověk pochopí, tak mu nezbývá než ten sport začít milovat :-). Podle mě si navíc spousta lidí ani neuvědomuje, že americký fotbal se v naší zemi hraje už dvacet let.

No, a je čas ještě na kulturu. Byla jsem v Havířově a vyfotila jsem pro vás pěknou fotku. Jedná se o nový kinematografický počin, pravděpodobně druhý díl kultovního filmu. Vrátili se a je jich desetkrát víc. A jsou taky desetkrát víc naštvaní.


Ekonomiku, sport a kulturu jsme dneska sfoukli, příště dáme krimi a zvířátko nakonec.

Žádné komentáře:

Okomentovat